تبليغات در گوگل نوين ماركتينگ تبليغات در گوگل نوين ماركتينگ .

تبليغات در گوگل نوين ماركتينگ

۲۰ باور غلط سئو ۲۰۱۸ كه بايد آنها را ترك كنيد

سئو 2018

مقاله حاضر در اين صفحه درباره باورهاي اشتباه رايج  در سئو 2018  ايست كه با يك فايل PDF در اختيار شما قرار مي‌گيرد. در متن پيشرو شما با خلاصه‌اي از فايل pdf  آشنا مي‌شود. همين طور برخي از مهم ترين نكاتي كه در مقاله PDF آمده است را نيز مطالعه مي‌كنيد.

سئو 2018 شايد در اساس با سال‌هاي قبل تفاوتي نداشته باشد اما مهم آن است كه شما اشتباهات سال هاي قبل را در به روز رساني سايت خود مرتكب نشويد.  اشتباهاتي كه بسياري از صفحات اينترنتي در  سال 2018 به آن دچارند. با مطالعه كامل اين مقاله شما عوامل بسيار كليدي براي برتري صفحه خود در سال 2018 به دست مي‌آوريد.

اين مقاله ترجمه‌اي است از سايت هاب‌اسپات  با عنوان “SEO myths you should leave behind in 2018  20  “كه سعي شده است به صورت يك فايل كامل و باكم‌ترين تغييرات در اختيار شما قرار بگيرد. نوين ماركتينگ مقالات مرجع سئو ، گوگل ادوردز، طراحي سايت و ماركتينگ را به صورت مداوم ترجمه مي‌كند و منتشر مي‌سازد.

اين مقاله سوالاتي از اين دست را  پاسخ مي‌گويد :

  • آيا در سئو 2018 ما بايد خود سايتمان را  به گوگل  معرفي كنيم ؟
  • نشر محتوا بهتر است يا لينك سازي بيشتر ؟
  • آيا رمز نگاري SSL  روي سئو 2018 سايت تأثير دارد؟
  • بهره‌اي كه از سئو مي بريم چقدر اهميت دارد ؟
  • آيا توضيحات متا بر رتبه‌بندي جستجو تاثير زيادي دارد؟
  • تطابق كلمات كليد بايد در چه حدي باشد ؟
  • سئو در سال 2018 چه پاپ آپي را مزاحم مي داند؟
  • تأثير الگوريتم رنك برين در سئوي 2018 چيست ؟
  • انباشتگي كلمات كليد  چه بلايي به سر سايت شما مي آورد
  • تگ هاي هدينگ مانند H1 در محتواي شما چه نقشي ايفا مي‌كند؟
  • صفحه اصلي خلوت بهتر است يا شلوغ و كدام يك در سئو 2018 بيشتر تأثير مي‌گذارد؟

و ده‌ها سوال از  اين دست.

مهم ترين موضوعاتي كه در اين مقاله به آن اشاره شده است آنهايي هستند كه سايت‌هاي فارسي زبان در سئو 2018 خود هنوز رعايت نمي‌كنند و از همين طريق ضربات بسيار زيادي را متحمل مي‌شوند. در اين نوشته كه حكم مقدمه بر فايل PDF را دارد من سعي مي‌كنم برخي از مهم ترين عوامل ضررسان به سايت‌هاي ايراني را كه در مقاله اصلي به آن اشاره شده است، را براي شما بازگو كنم.

1. سئو 2018 جايي براي كيفيت است نه كميت

در طول اين مقاله در بسياري از فصل‌ها به اين نكته اشاره شده است كه از كميت سايت خود بكاهيد و بر كيفيت آن بيفزاييد. اين اصلي است كه از ابتداي پيدايش مقوله سئو بارها و بارها گوگل و متخصصان غير فارسي زبان سئو به آن اشاره كرده‌اند؛ بالا بردن كيفيت مقالات، صفحات فرود سايت، بالا بردن كيفيت لينك‌هاي ورودي به سايت و همين طور بالا بردن كيفيت  لينك‌هاي داخلي سايت؛ همه و همه در سئو 2018 به شدت مؤثر است. در سفارش‌هايي كه نوين ماركتينگ براي سئوي سايت‌هاي ايراني دريافت مي‌كند بزرگترين چالش همين موضوع است زيرا صاحبان كسب و كارها به شدت بر روي كميت سايت خود تأكيد مي‌كنند و اين در حالي است كه كيفيت سايت از هر چيز ديگري مي‌تواند براي آنها مفيدتر باشد.

يكي از دلايلي كه  در نوين ماركتينگ مقالاتي مانند 20 باور اشتباه در سئو 2018 منتشر مي‌شود همين فرهنگ سازي براي كيفي نگري به سايت‌هايي است كه در زبان فارسي منتشر مي‌شود. لطفا حتما مباحث كيفي اين مقاله را بخوانيد.

2. صفحه خلوت يا صفحه شلوغ كدام يك بهتر است

اين يكي از بزرگ‌ترين مشكلات صفحات فارسي زبان شلوغي كلافه كننده آن‌هاست. در اين مقاله در باور غلط 10 به آن اشاره شده است. اين حقيقتي است كه صفحات وب فارسي زبان چه از نظر سئو 2018 چه در سال هاي قبل به شدت شلوغ‌اند. در هر گوشه‌اي از صفحات وب فارسي يك بنر در حال چشمك زدن است و يك جمله در حال خودنمايي. حال آن كه در صفحات وب غير فارسي زبان به ويژه صفحات بين‌المللي كاملا بر عكس اين موضوع عمل مي‌شود. محيط عظيمي مانند دراپ باكس براي ورود صفحه‌اي به شدت خلوت دارد.

سئو 2018

خلوت كردن صفحات اول وبسايت  شايد در نگاه اول به درآمد كسب و كارهايي كه اين صفحات براي آنها طراحي شده است، لطمه بزند. اما شما با اين كار به انتخاب مخاطب خود احترام مي‌گذاريد. اين حركت البته سبب مي‌شود كه شما بر محصولي كه از طريق وبسايت خود به دست بازديدكننده مي‌رسانيد تمركز كنيد و به بهبود كيفيت محصول خود بپردازيد. بازهم مي‌بينيد اينجا هم پاي كيفيت به ميان آمد؟! قبلا گفتم كه سئو 2018 سئوي كيفيت است حالا بايد بگويم وب 2018 وب كيفيت است.

3. اهميت كليت سئوي 2018 بر نكات مهم جزئيات و كليات

هدرهاي سايت شما چگونه است؟ چند تا h2  در صفحه داريد؟ چگالي كلمات كليد چقدر است؛ چند لينك از صفحه به صفحات ديگر داده ايد؛ انكرتكست لينك‌هاي شما چه اندازه است؟ اين ها چقدر اهميت دارند؟ چقدر مهم است كه متن شما 900 يا 1100 كلمه است. شايد براي نويسنده شما مهم باشد، زيرا در ازاي هر يك كلمه بيشتر پول بيشتري از شما مي‌گيرد اما براي سئو 2018 و گوگل در سال 2018 اين موضوعات چندان مهم نيست. البته هنوز كاملا بي‌ا‌هميت نشده است اما در سئو 2018 اين موضوعات اهميت خود را آرام آرام از دست مي‌دهند و از سوي ديگر موضوعاتي كه كليت متن را در بر مي‌گيرند،  پر رنگ تر مي‌شوند. اين واقعيتي است كه گوگل هر روز با هوش تر مي‌شود و هر روز گول زدن گوگل سخت تر مي شود. گول زدني كه با متني در ظاهر زيبا با هدرها و انكرتكست‌ها و لينك‌هاي خوش قواره و در باطن  كش دار و بي‌محتوا و ملال آور صورت مي‌پذيرد.

4. فيچر اسنيپت در وب فارسي

در مقاله 20 باور غلط سئو 2018 در قسمت 16 بحثي مطرح مي‌شود با عنوان كاركردهاي فيچر اسنيپت يا پاسخ‌هاي ويژه. اين بحث كمي احتياج به توضيح دارد. در فارسي سايتي مشاهده نشده است كه بتواند از فيچر اسنيپت يا پاسخ ويژه استفاده كند البته هنوز، سايتي ديده نشده است. اين روش با ريچ اسنيپت فرق دارد. ريچ استيپت يا روش رأي دادن به محتوا همان ستاره‌هايي است كه گاهي در پايين لينك فهرست شده در نتايج جستجو، ديده مي‌شود است.سئو 2018

 

ريچ استيپت به راحتي با قرار دادن يك كد در صفحه فراهم مي‌آيد و در سئو 2018مفيد است. اما فيچر استيپت در برابر ريچ اسنيپت يك معجزه تمام عيار است فكر كنيد به واسطه رعايت برخي نكات و قرار دادن يك سري كد در صفحه، خط يك گوگل را داشته باشيد و تا 6 نتيجه پايين‌تر هم  باز مطالب شما قرار بگيرد اين اعجاب آور است! نوين ماركتينگ تحقيقات بسيار جدي براي قرار دادن فيچر اسنيپت در صفحاتي كه طراحي مي‌كند را آغاز كرده. البته هنوز اين تحقيقات كامل نشده است و ما نمي توانيم به كسي قول دهيم كه صفحه فارسي آنها با فيچر اسنيپت در گوگل نمايش داده مي‌شود. اما مي دانيم كه به نتيجه مي‌رسيم.

سئو 2018

نوين ماركتيگ مرجع تخصصي سئو و ادوردز در ايران است از اين رو جديدترين مقالات را براي سئو ادوردز و ماركتينگ در بلاگ خود منتشر مي كند. شما مي توانيد ديگر مقالات بلاگ نوين ماركتينگ را در اين باره مطالعه كنيد .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۷:۲۰ توسط:mehdi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :